Wednesday 18 June 2014

JANA PENDAPATAN DARI HANDPHONE

Salam readers,
Nak share sikit cara saya buat income tambahan dengan handphone. Berbelas tahun saya setia pada satu syarikat telco.Dah berpuluh ribu habis untuk top-up. Yg saya dapat adalah membuat panggilan, menghantar mesej, melayari internet. Sekali-sekala dapatlah airtime bonus dan setahun sekali dptlah sikit airtime untuk birthday. Tapi kini, saya dpt airtime bonus setiap kali saya tambah reload credit, dpt perlindungan insuran nyawa dan kecacatan kekal, dapat points yg boleh ditukar pada tiket kapal terbang, tiket wayang, smartphone,tablets, dapat peluang cabutan untuk lucky draw,peluang utk umrah atau percutian dan dapat $$$ masuk dalam akaun bank setiap kali saya top up. MODAL TAK SAMPAI RM100 tapi income masuk laju macam air. Selagi orang guna prepaid, selagi itulah income saya masuk....:)






1 comment:

  1. Toneexcel memang terbaik...rugi siapa yang tak join..walaupun komisen kecil tapi ianya berpanjangan.. kerja sekali pendapatan berkali-kali.. salam success dari Toneexcel member :)

    ReplyDelete