Monday 23 November 2015

Se7en: Lebih baik Mencegah dari Merawat

Salam semua.

Minggu lepas ayahanda dimasukkan ke hospital kerana kandungan gula dalam badan rendah dan juga masalah saluran jantung tersumbat.

Ayahanda dimasukkan ke wad cardiology kerana mengalami sakit jantung. Doktor bercadang untuk menjalankan endogram untuk melihat di kawasan mana yang tersumbat. Malangnya, menurut doktor, buah pinggang ayahanda telah rosak di stage 4. Sekiranya dijalankan proses endogram (memasukkan cecair berwarna ke dlm salurdarah) takut buah pinggang tidak boleh mproses cecair tersebut keluar dan akan menyebabkan kerosakan lebih teruk iaitu ke stage 5. Itu confirm akan kena dialysis. Adakah ayahanda bersedia untuk mengubah lifestyle beliau, mengawal pengambilan air dan menghadiri 4 jam proses dialysis 3 kali seminggu? Arwah ibu mertua saya telah mengalami dialisis selama lebih 10 thn dan sukar bagi beliau utk bjalan jauh. Mujur arwah bonda mertua orang yg bdisiplin dlm pengambilan air tetapi tampak kehidupan beliau sngat terhad.

Doktor tanya samada ayahanda pernah mengambil jus kesihatan lemon-garlic-gincer-honey-apple cider. Kebetulan memang ayahbonda mengamalnya sejak setahun lalu. Bagus!,kata doktor. Itu mmg boleh mencegah sakit jantung dan mguatkan imun badan. Saya pun amalkan juga.

Memang asyik keluar angin n senang buang air. Badan rasa ringan sangat. In sha Allah kesan jangka panjang yang positif akan diketahui kelak.
Dek kerana khasiat yg begitu mujarab, maka saya amat  senang hati bila kini lebih mudah memperoleh produk yg marbeles ini. Dan kini saya sgt lega kerana produk ini mmg dicari2 oleh mereka yang bermasalah jantung, kolestrol tinggi, berat badan, badan berangin. Sangat Awesome!

Kalau berminat, meh order dgn saya.
Sekotak (3botol  X 300ml)
Harga RM133 (caj delivery RM12 sekotak)

                                      Rinn 011-18548459

                KHASIAT BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DI DALAM SE7EN

                                                            Rinn 011-18548459

                               SOALAN YANG SERING DITANYA OLEH PENGGUNA





Rinn 011-18548459

No comments:

Post a Comment