Tuesday 24 November 2015

‪#‎SIMKADBUATDUIT‬ MERENTASI USIA, PEKERJAAN & BAKAT


Pelajar varsity,pelajar lepasan SPM, pelajar lepasan UPSR, Pakar Motivasi Kewangan,  suri rumah, kontraktor, Chef Selebriti,  artis,  pensyarah,pekerja jabatan kerajaan, jurulatih gitar, perunding insurans, peniaga ikan, Kami semua dah tukar simkad (kekal no.lama) ke Tunetalk Excel. Kami semua dah merasai komisyen yg TTE bayar bila kami topup dan guna handfon. Ahli keluarga kami pun dah merasainya. 

Anda bila lagi?
Rinn Ramli 011-1854 8459

Ini student Universiti yang telah memperoleh income 4 angka


Ini anakanda sulung saya lepasan SPM. Adik-adiknya yang berumur 13 & 14 tahun pun telah merasai pendapatan setiap kali mereka top up fon masing-masing.


                       Ini bonda saya. Siapa kata usia membataskan kemajuan ekonomi? Selain dari anak-anak memberi wang belanja, beliau juga ada pendapatan sendiri bila beliau top up fon, anak2 topup fon, menantu dan cucu2 top up fon masing-masing.

Ini Celebrity Chef Joe (Juri Utama Masterchef Malaysia) pun dah berubah haluan untuk mendapat perlindungan insurans diri yang boleh ditinggalkan untuk anak2 dan isteri kelak.



Kalau dah Coach Kewangan pun bertukar ke simkad yang awesome ni, tak kan kita nak berdiam diri mengeluh setiap kali tengah bulan kesesakan $$$$?




Suami saya (pengusaha cetakan ) & adik saya ( pembekal brgan construction) pun dah bertukar kepada #simkadbuatduit ni. Alang2 guna fon utk urusan perniagaan, boleh gak kaut komisyen dari Tunetalk untuk simpanan 'celah gigi'.


Pelbagai lapisan masyarakat berusaha untuk tingkat ekonomi keluarga. 

ANDA BILA LAGI???


Budak umur 13 tahun ni pun telah nampak peluang ekonomi.... 
You????


No comments:

Post a Comment