Tuesday 1 December 2015

Soalan Lazim Mengenai Jus Se7en (FAQs)

1. Kanak Kanak

Adakah Se7en sesuai untuk kanak kanak?
Kelima lima ramuan dalam Se7en adalah 100% asli dan sesuai untuk semua golongan umur. Dalam keadaan alam sekitar yang berbahaya dan  cara hidup yang kurang sehat kini, mereka yang baru sahaja berumor 30 tahun telah pun menunjukan tanda tanda salor darah tersumbat, kolestrol tinggi, penyakit jantung dll. Se7en dapat membantu mengelakkan gejala tersebut.

2. Gastrik

Adakah kemungkinan saya menghidap gastrik. Bolihkah saya minum Se7en?
Radang gastrik bolih di sebabkan oleh makan  berlebihan, masakan berempah atau minum beralkohol. Halia salah satu ramuan Se7en di dapati amat berkesan dalam mengelakkan radang gastrik dan usus. Tetapi jika anda masih mengalami radang gastrik selepas mencuba Se7en selama beberapa hari, ini bermakna gastrik anda agak serius dan anda di nasihatkan berjumpa doktor.

3. Diabetis / Kencing Manis

Saya menghidap diabetis (Kencing manis). Bolehkah saya minum Se7en?
Kandungan gula dalam Se7en  adalah sangat sedikit dalam dos yang di cadangkan 30 ml sehari. Dalam dos ini, Se7en tidak memudaratkan pengguna yang hidap diabetis. Testimoni dari pengguna yang menghidap diabetis  menunjukan Se7en dapat menurunkan kadar kandungan gula dalam darah. 

4.Lelah, Arthritis, Gout, Sakit Hulu Hati

Bolehkah pengidap Lelah /Asma dan arthritis minum Se7en?
Tentu sekali boleh. Pakar pakar telah mengesahkan bahawa bawang putih, halia, limau, cuka epal dan madu bolih merawati arthritis, asma, tekanan darah tinggi, beberapa jenis canser, kolestrol tinggi,  kembong perut & sakit hulu hati, masaalah jantung dan pusingan darah, gemuk, ulser, dll.

5. Tahap Kolestrol Tinggi

Bolehkah Se7en menurunkan  tahap kolestrol saya?
Kajian di seluruh dunia dan testimoni pengguna menunjukan bahawa pesakit bertambah baik kandungan kolestrol dalam darahnya setelah mengamalkan 5 ramuan herba yang terkandong dalam Se7en. Yang menakjubkan pula ramai pesakit pulih dalam tempoh 1 bulan sahaja.

6. Stent dan Bypass

stenting
Baru baru ini saya telah menjalani pembedahan bypass. Bolehkah saya minum se7en?
Se7en merupakan jus hasil gabungan 100% pati 5 herba dan tiada bahan tambah atau pengawet di guna. Se7en membantu membersihkan sekatan sekatan dalam salur darah dan bersihkan salur darah yang tersumbat. Hasilnya aliran darah keseluruh tubuh jadi lancar. mengelakan berlaku stroke dan serangan jantung

6 Lemah Syahwat

Akhir akhir ini kemampuan seksual saya menurun. Bagaimmana Se7en boleh membaik pulih?
Salah satu faktor menyebabkan lemah syahwat atau erectile dysfunction (ED) ialah salur darah tersumbat yang menghalang aliran darah ke penis bila di perlukan. Di sebabkan saluran darah ke penis adalah sangat halus, berlakunya ED di katakan sebagai tanda kemungkinan berlaku stroke dan serangan jantong.  Se7en membantu membersihkan sekatan sekatan dalam salur darah dan bersihkan salur darah yang tersumbat dan seterusnya membaik pulih ED. 

7. Sistem Ketahanan Badan

Bolehkah Se7en memperkukuhkan sistem ketahanan badan atau imuniti tubuh saya?
Kelima-lima ramuan dalam se7en mempunyai kebolehan memperkukuhkan sistem imuniti tubuh. Ramuan ini kesemuanya bersifat antibiotik, antivirus dan antioksidan yang berkesan.

Penafian

Penafian ubatan tambahan untuk kesihatan:
Tonik tonik untuk kesihatan seperti Se7en, telah didapati memberi manfaat kepada pengguna. Walaupun begitu anda perlu merujuk kepada doktor perubatan bertauliah; juga jika anda alergi atau alahan atau badan anda berinteraksi dengan jus halia, jus lemon, cuka epal dan madu.



No comments:

Post a Comment